مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-20سياسي

 الگوی سوم زن مسلمان محور برنامه های هفته زن در یزد


مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با تاکید بر اهتمام به حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و الگوی سوم زن مسلمان در برنامه های هفته زن این استان، - گفت: شهرستان ها برای اجرای برنامه های هفته زن از ظرفیت های بومی منطقه خود استفاده کنند.

مهدیه السادات حسینی مطلق در نشست با مشاور بانوان فرمانداران استان که در آستانه هفته زن برگزار شد، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و الگوی سوم زن مسلمان را از مهمترین رسالت های دفتر امور زنان و خانواده عنوان کرد و گفت: این دو مهم، از محورهای برنامه هایی که به مناسبت هفته زن در شهرستان ها برگزار می شود، قرار گیرد.

وی هدفمند کردن برنامه های مناسبتی را ضروری دانست و افزود: خلاقیت و استفاده از فرهنگ و ظرفیت های بومی و محلی هر منطقه در اجرای برنامه ها مورد توجه قرار گیرد چرا که تاثیر گذاری آن بر جامعه محلی می تواند چند برابر باشد.

مدیر کل زنان و خانواده استانداری با بیان این که بانوان موفق باید شناسایی و با ذکر شاخصه هایشان معرفی شوند، ادامه داد: تمامی شهرستان ها نسبت به شناسایی بانوان موفق منطقه خود اقدام و آنها را در رسانه های مختلف به ویژه رسانه ملی معرفی کنند.

وی به هفت کارگروه تخصصی دفتر بانوان اشاره کرد و افزود: زیست عفیفانه، حقوق و مسئولیت های بانوان، کسب و کار پایدار، نشاط اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 الگوی سوم زن مسلمان محور برنامه های هفته زن در یزد

 الگوی سوم زن مسلمان محور برنامه های هفته زن در یزد